Despedida

Ola a tod@s!!
   Despedimos a Davia; con pena, porque nestes dous cursos que estivo con nós, fíxose querer moitísimo. Grazas, Davia! Querémoste!
Ronroneos e miañadiñas
Mica Bigotes

Ningún comentario:

Publicar un comentario