O alumnado de 5º e 6º quixo estrear para todos os compañeiros e compañeiras o gran traballo que fixeron sobre as lendas galegas. Realizaron un video cunha representación teatral de autoría propia coa que gozamos moitísimo.
En hora boa, rapazada! Un traballo excelente!
Bravo, profe Diego!
Ronroneos e miañadiñas
Mica Bigotes

Ningún comentario:
Publicar un comentario